«Να μην προσπαθείς να γίνεις άνθρωπος επιτυχίας, αλλά άνθρωπος αξίας.»

Αλβέρτος Αϊνστάιν

Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

Ο καθένας ας διαλέξει την πλευρά που προτιμά σε αυτή τη μάχη


Ο μόνος που πήγε κόντρα στο σύστημα τα τελευταία χρόνια. Συνεχίζει να είναι όρθιος. Θέλουν να τον χτυπάνε μέχρι να τον ρίξουν. Ο καθένας ας διαλέξει την πλευρά που προτιμά σε αυτή τη μάχη: Ή με τα λαμόγια ή εναντίον τους!

«Για πρώτη φορά, μια Κυβέρνηση προσπαθεί να καθαρίσει τον τόπο από την δυσωδία και τα συμφέροντα που, επί χρόνια, θέλουν να τα λυμαίνονταν όλα. Και βέβαια, εκεί είναι όπου υπάρχει η πολύ μεγάλη αντίδραση.»
Γεώργιος Α. Παπανδρέου 2 Νοεμβρίου 20011
Γιώργος Α. Παπανδρέου:
"Και θέλω να κατανοήσετε την ειλικρίνεια των προθέσεών μου. Παιχνίδια δεν παίζω. Το πολιτικό κόστος, το ανέλαβα. Και τις ευθύνες μου, τις αναλαμβάνω.
Και η παράδοση της οικογένειάς μου, δεν θα μου επέτρεπε τίποτα διαφορετικό. Από τον Γεώργιο Παπανδρέου, τον Γέρο της Δημοκρατίας, κληρονόμησα μόνο ένα ρολόι, τίποτε άλλο. Από τον πατέρα μου, τον Ανδρέα Παπανδρέου, κληρονόμησα ρητά στη διαθήκη του, το όνομά του. Τίποτε άλλο.
Αυτός, όμως, είναι πολύ μεγαλύτερος πλούτος από βίλες και χρήματα. Γιατί αυτές είναι παραδόσεις που τιμώ και θα τιμώ. Είναι παραδόσεις αγώνων.
Για την πατρίδα, για τη Δημοκρατία, για την κοινωνική απελευθέρωση και δικαιοσύνη. Και αυτή η παράδοση, μου δίνει δύναμη. Με βοηθά να αποφασίζω, μακριά από την προσωπική ματιά των δικών μου αδυναμιών, επιθυμιών ή και εμμονών".


Γι'αυτό πολεμούν τον Γιώργο.


Τα καρποφόρα δέντρα πετροβολούνται. Αυτός που αξίζει συκοφαντείται και πετροβολείται .
Η συκοφαντία συνήθως χτυπάει τους άξιους ανθρώπους, όπως τα σκουλήκια ρίχνονται επάνω στα καλύτερα φρούτα.




Δεν υπάρχουν σχόλια: