«Να μην προσπαθείς να γίνεις άνθρωπος επιτυχίας, αλλά άνθρωπος αξίας.»

Αλβέρτος Αϊνστάιν

Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

Οδηγός ταξί σε Λοβέρδο: Αν εσύ ήσουν υπουργός του Παπανδρέου, εγώ είμαι ο Ομπάμα


Ένα αστείο περιστατικό στη Νέα Υόρκη
Εναν ενδιαφέρον και αστείο διάλογο είχε σύμφωνα με το iefimerida, ο πρώην υπουργός Ανδρέας Λοβέρδος με οδηγό ταξί στη Νέα Υόρκη, όπου βρέθηκε κατά τη διάρκεια κοινοβουλευτικής αποστολής.
O Λοβέρδος επιβιβάστηκε σε ταξί και έγχρωμος οδηγός μόλις έμαθε πως ο επιβάτης του είναι Ελληνας, ξεκίνησε να μιλά με τα καλύτερα λόγια για τον.... πρώην πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου.
Ο κ. Λοβέρδος σε κάποια στιγμή της κουβέντας αποκάλυψε στον οδηγό ταξί πως ήταν υπουργός της κυβέρνησης Παπανδρέου, ωστόσο η απάντηση που έλαβε τον άφησε άφωνο, αλλά και με το χαμόγελο στα χείλη. Ο ταξιτζής του είπε «Ναι; Κι εγώ ξέρεις, είμαι ο Μπαράκ Ομπάμα».

Διαβάζοντας το άρθρο της parapolitikhs αναρωτιέμαι ΓΙΑΤΙ έλεγε αυτά ο ταξιτζής, τι λόγια άκουσε από τον Λοβέρδο…
Και δεν μπορώ να προσθέτω παρά μόνο μια παράγραφο από την Ομιλία του Γιώργου Α.Παπανδρέου στην Κ.Ο. του ΠΑ.ΣΟ.Κ. 2/02/2012, που αποδεικνύει για άλλη μια φορά το μεγαλείο ψυχής ενός Πολιτικού που έχει βάλει την Ελλάδα πάνω από οποιοδήποτε προσωπικό θώκο :
“Και οι Υπουργοί έχουν κάνει λάθη. Και θα μπορούσα και εγώ να ονοματίσω, πολλοί ήταν αυτοί που απογοήτευσαν και εμένα. Σε κανέναν, όμως, δεν επέβαλα να είναι Υπουργός. Δεν επέβαλα σε κανέναν να παραμείνει Υπουργός στην Κυβέρνηση, αλλά θα ήταν μικρότητα να μπω σε μια τέτοια λογική. Έχω άλλη προσέγγιση. Τα λάθη δεν είναι δικά τους, είναι δικά μου. Και οι επιτυχίες τους, είναι επιτυχίες όλων μας. Μην τις λησμονούμε, όμως. Μην λησμονούμε τις επιτυχίες όλων μας.

Πρόεδρε, αν ήταν όλοι αυτοί δίπλα σου όπως είναι τώρα δίπλα στον Σαμαρά, και όχι απέναντι σου για τις μελλοντικές τους προσωπικές βλέψεις, δεν θα είχαμε χάσει χρόνο και η σωτηρία όλων μας θα είχε πάρει το δρόμο της!
Προσωπική μου μαρτυρία – άκουσα τηλεφωνικές παρεμβάσεις απλών πολιτών σε τηλεοπτικές εκπομπές στο εξωτερικό, οι οποίοι όχι μόνο που μιλάνε με τα καλύτερα λόγια για τον πρώην Πρωθυπουργό, αλλά έλεγαν επίσης ότι “οι τεμπέληδες Έλληνες δεν έχουν καταλάβει τι έχασαν, δεν τον αξίζουν” και ότι είναι κρίμα που δεν τον είχανε αυτοί που μπορούν να εκτιμάνε έναν πραγματικό Πολιτικό που γίνεται θυσία για την χώρα του. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: