«Να μην προσπαθείς να γίνεις άνθρωπος επιτυχίας, αλλά άνθρωπος αξίας.»

Αλβέρτος Αϊνστάιν

Κυριακή, 9 Νοεμβρίου 2008

Με Αγάπη για τις Ανθρώπινες Αξίες


"Για τις Γυναίκες- Φαινόμενο

Μην ξεχνάς ποτέ ότι το δέρμα θα κάνει ρυτίδες, τα μαλλιά θα ασπρίζουν και οι Ημέρες λογαριάζονται σε Χρόνια… Αλλά ότι είναι ότι πιο σημαντικό μένει: Η Δύναμη και η Αποφασιστικότητα δεν έχουν ηλικία. Το ανθρώπινο πνεύμα σου είναι αυτό που απομακρύνει τα αραχνοΰφαντα. Πιο πέρα από το σημείο του Τερματισμού είναι το σημείο της Εκκίνησης. Πιο πέρα από οποιαδήποτε επιτυχία είναι άλλη μια προσπάθεια. Όσο χρόνο ζεις, νιώθε ζωντανή. Αν σου λείπει ότι έκανες κάποτε, ξανακάν’το. Μην χαθείς ανάμεσα σε φωτογραφίες κιτρινισμένες από το χρόνο… Συνέχισε να προχωράς όταν όλοι οι άλλοι περιμένουν να το βάζεις κάτω. Μην αφήνεις να φθείρεται η Δύναμη που έχεις μέσα σου. Κάνε έτσι ώστε να μην σε λυπούνται, αλλά να σε σέβονται. Όταν δεν μπορείς να τρέχεις δυνατά, συνέχισε πιο σιγά. Όταν δεν μπορείς ούτε αυτό, περπάτα. Όταν δυσκολεύεσαι και έτσι, πάρε ένα μπαστούνι για βοήθεια. Όμως μην σταματάς ποτέ."

Madre Teresa de Calcutta

Μου στείλανε οι πρώην συμμαθήτριες και συμφοιτήτριες μου ένα κείμενο, που νιώθω την ανάγκη να το μοιραστώ εδώ και να το αφιερώσω σε όλες τις γυναίκες- Άνθρωποι, μανάδες, κόρες, γιαγιάδες, αγαπημένες, σύζυγοι, αφανής ηρωίδες. Για την γιαγιά μου που μου είχε πει να μην σκύψω ποτέ. Για αυτήν την ασήμαντη γυναίκα που με έμαθε ότι όλοι είναι πάνω απ’όλα άνθρωποι και όχι βασιλιάδες η ζητιάνοι. Να μιλήσω με τις καρδιές τους και όχι επιφανειακά. Ότι ο Θεός έχει άλλα κριτήρια από τι οι άνθρωποι. Να μην φοβάμαι, αρκεί να κάνω το σωστό. Για αυτήν την ξεχωριστή γυναίκα που μου έδωσε εκτός από το γονίδιο της ανθρωπιάς και τις αρχές και τις Αληθινές Αξίες Ζωής που σέβομαι. Μια γυναίκα ανάμεσα σε πολλές, που στήριξε ότι καλύτερο, με οτιδήποτε κόστος… Για τους άλλους που υπέφεραν, που βοήθησε όλους και την οικογένεια της…
Μια απλή γυναίκα ανάμεσα σε πολλές, που το μόνο που την ενδιέφερε σε όλη της την ζωή ήταν να προσφέρει με δουλειά και αλήθεια ψυχής
Δεν ξέρουν οι φιλενάδες μου πόσο πολύ είχα ανάγκη αυτά τα λόγια, αυτή την στιγμή της ζωής μου. Όταν τα αγκάθια προσπαθούν να απομακρύνουν τα λουλούδια με ψευδή και συκοφαντίες. Όταν τα πισώπλατα μαχαιρώματα βγαίνουν ύπουλα και από ανθρώπους που είναι αυτοί που ήταν οι πιο βρόμικοι και πράττουν όντως αυτά τα πράγματα που κατηγορούν τους άλλους. «Φωνάζει ο κλέφτης…» Τι πιο αληθινό; Όταν ο κλέφτης θέλει να κλέβει και άλλο, πρέπει να κόβει το δρόμο του εντίμου ανθρώπου; Για να μην υπάρχει μέτρο σύγκρισης, μήπως;
Ευχαριστώ, αγαπημένες μου φιλενάδες. Ευχαριστώ για την στιγμή που διαλέξατε, για τα λόγια που μου στείλατε Τώρα!
Όπως λέει ένας Άνθρωπος από τους πολλούς: «Το δίκαιο είναι δίκαιο και το άδικο είναι άδικο».
Όπως έχω γράψει πριν ένα χρόνο και βαλε, στο dialogo. pasok.gr. – «Σοσιαλιστής γεννιέσαι! Γεννιέσαι για να προσφέρεις και όχι να ζητάς!»
Το μόνο που πρέπει είναι να σε ακούσουν όσο πιο πολλοί. Όσο ντόμπρα συμπεριφέρομαι, όσο αποφασιστικά, όσο καθαρά, όσο δίπλα σε αυτόν που πιστεύω, από τότε που πήρα την απόφαση ζωής να συμμετέχω για Πρώτη φορά στην ζωή μου σε ένα κόμμα, ένα κόμμα που με αντιπροσωπεύει ιδεολογικά και στον Πρόσωπο που στήριξα με όλες μου τις δυνάμεις, γιατί Αυτός και κανένας άλλος εγγυάται ότι θα γίνει πράξη αυτή η ιδεολογία, έτσι απαιτώ να συμπεριφέρονται όλοι αυτοί που φωνάζουν, στην ουσία για άλλα πιο ιδιοτελή συμφέροντα… Όλοι οι ψεύτες που μόνο ζητάνε, χωρίς να προσφέρουν στην ουσία, όλα τα αγκάθια που δεν θέλουν να ανθίζουν τα αληθινά λουλούδια… Δεν σταματώ!
Θα συνεχίζω… Προχωράω! Όπως κάνω εδώ και κάτι χρόνια: στο Σοσιαλιστικό Κίνημα! Θα παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις και με ανιδιοτελή σκοπό για έναν καλύτερο κόσμο, για μια Δίκαιη και Ανθρώπινη Κοινωνία, για την Ελλάδα των Αξιών, δίπλα στον Άνθρωπο που είναι εκεί για μας! 
Θα παλέψω ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, για ΟΛΑ τα παιδιά μας και για τα παιδιά τους και για τα παιδιά των δικών τους… Για το Μέλλον που πρέπει και οφείλει η Ανθρωπότητα να έχει! Προχωράω!!!!! Στο μοναδικό δρόμο που πήρα στην ζωή μου ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΤΑ: ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΣΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟ ΖΩΗΣ!!!!!!! ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΣΑΝ ΨΕΥΤΙΚΗ ΤΑΜΠΕΛΑ!!!!!

16 σχόλια:

marianaonice είπε...

"Όταν τα αγκάθια προσπαθούν να απομακρύνουν τα λουλούδια με ψεύδη και συκοφαντίες. Όταν τα πισώπλατα μαχαιρώματα βγαίνουν ύπουλα και από ανθρώπους που είναι αυτοί που ήταν οι πιο βρώμικοι και πράττουν όντως αυτά τα πράγματα που κατηγορούν τους άλλους. «Φωνάζει ο κλέφτης…»"

Aυτά τα λόγια σου κρατώ γιατί είναι σαν τα έγραψα εγώ για εμένα...

Πολύ ωραίο κείμενο αυτό για τη δύναμη της γυναίκας! Και το αφιέρωμα σου στον Ταξιάρχη της Λέσβου υπέροχο! Μπράβο σου!

agapi είπε...

@marianaonice,
Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Εύχομαι για σένα και για όλους, η Αλήθεια και το Φως να νικήσουν Πάντα.

"Ένα γελαστό απόγευμα" είπε...

Είναι ένας τρόπος ζωής.
Είναι μια ξεχωριστή στάση
που σ' εκθέτει ακόμα περισσότερο
σε λιθοβολισμούς.
Είναι ιδέα το να προσφέρεσαι κι είναι ανάγκη το να ματώνεις.
Ώρα καλή στη γιαγιά, όπου κι αν βρίσκεται, αντίθετες εικόνες είχα εγώ και με οδήγησαν σ' αυτό το μοναχικό δρόμο...σ' αυτή την αυτοκάθαρση...
Μη λυγάς καλή συνέχεια!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Είναι σπάνιο και συγκινητικό να βλέπεις ανθρώπους με ευαισθησίες στις μέρες μας...

Λοιπόν, καλώς γνωριστήκαμε... νομίζω πως ένας Ταξιάρχης είναι εκ των πραγμάτων ευσπρόσδεκτος εδώ μέσα...

ΑΛΕΚΑ είπε...

Κάρμεν σε χαιρετώ,
εκτός από καλός άνθρωπος (αυτά τα ευαίσθητος, τρυφερός κλπ τα μεταφράζω εγώ έτσι) διαπιστώνω ότι είσαι και τυχερή που έχεις τέτοιες φίλες. Με συγκίνησε το κείμενο που δημοσίευσες. Μεγάλωσα βλέπεις με μια γιαγιά, η οποία στάθηκε φάρος –και στέκεται ακόμη με τις αναμνήσεις- στη ζωή μου και από την οικογένειά της έμαθα το σημαντικότερο πράγμα: να διακρίνω το πολύτιμο ώστε να μην πλήττομαι από τη μυρωδιά των σκουπιδιών γύρω μου.
Να ΄σαι πάντα έτσι, ακμαία, δυνατή και ειλικρινής

leondokardos είπε...

Τώρα βλέπω για τη γιαγιά που ανέφερες και στο δικό μου μπλόκ.
Κατά τα άλλα, σου εύχομαι καλή δύναμη. Αξίζει να παλευεις για αυτά που πιστεύεις.

patsiouri είπε...

Κι'εμένα αυτό ακριβώς μου έλεγε η γιαγιάκα.
Καλώς σε βρήκα.

Ανδρόνικος είπε...

Με τέτοιο όνομα Αγάπη...
(ελπίζω νά'ναι και τ'αληθινό σου)
δεν θα μπορούσαν νά'ταν αλλιώς τα πράγματα
στον χώρο σου...

Νά'σαστε καλά όλοι
και χρόνια πολλά στους εορτάζοντες
για προχτές...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ο δρόμος που επέλεξες προύποθετει, απαιτεί και επιτάσσει γερά νεύρα, στομ΄χι και αντοχές
ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΣΟΥ!!!
Καλώς σε βρίσκω,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

agapi είπε...

@Αλέκα,
Σε ευχαριστώ πολύ. Από σένα, από το λίγο που σε «γνωρίζω», θεωρώ μεγάλη τιμή τα καλά σου λόγια προς το άτομο μου.
Από καρδιάς.

@leondokardos,
Πάντα αξίζει να παλεύεις για το δίκαιο και για μια καλύτερη ανθρωπότητα για τους απογόνους μας. Καλή δύναμη και σε σένα.

@patsiouri,
Καλώς ήρθες. Ξαναπέρνα…
Για αυτό αγαπάμε τις γιαγιάδες μας, που δεν μας έμαθαν «ότι φάμε και ότι πιούμε».

agapi είπε...

Χίλια συγγνώμη!
@Ένα γελαστό απόγευμα,
Καλέ μου φίλε, χαίρομαι που περνάς από εδώ. Ναι, σε λιθοβολούν περισσότερα, γιατί δίνεις δύναμη και παράδειγμα σε άλλους. Αλλά ότι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό. Για να μην πω, καμιά φορά ο θάνατος σε κάνει πιο δυνατός, ακόμα…
Τι θες να πεις με τις δικές σου αναμνήσεις;
Πάντα, με φιλία.

agapi είπε...

Χίλια συγγνώμη.

@Ασκαρδαμυκτί,
Καλώς ήρθες. Με αγάπη.
Πάντα είναι ευπρόσδεκτος αυτός που κρατά το λάβαρο της δικαιοσύνης.

agapi είπε...

@Ανδρόνικος ,
Καλώς ήρθες. Η ανιδιοτελής αγάπη είναι η ουσία της ανθρώπινης ζωής.
Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές. Σε περιμένουμε κοντά μας, να γιορτάζουμε μαζί μια Ανθρωπινή Κοινωνία.
Ευχαριστώ για άλλη μια φορά.

agapi είπε...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ,
Καλώς ήρθες, με αγάπη.
Θα προσπαθήσω να τα αποκτήσω. Άλλωστε, όταν προσπαθώ για τους άλλους, δεν αφήνομαι ποτέ!
Σε ευχαριστώ πολύ. Από καρδιάς.

barel είπε...

Το φως και η αλήθεια υπάρχουν έτσι και αλλιώς. Η δυστυχία ανήκει σε αυτούς που ζουν στα σκοτάδια κλεισμένοι σε ένα υπόγειο με το ψέμα οτι δεν υπάρχει φως.

agapi είπε...

@barel,
Συμφωνώ. Ευχαριστώ για το σχόλιο. Ξέρουμε ότι το φώς του Ήλιου είναι πολύ δυνατό και εξαφανίζει κάθε ίχνος σκοταδιού.